Mudances per empreses: consells pràctics

mudanzas para empresas

Mudances per empreses: consells pràctics

Les mudances per empreses són serveis que poden abastar des de la recol·locació de mobiliari en el mateix edifici, ja sigui per a tasques de manteniment o reubicació d’espais, o fins i tot, trasllat entre diferents direccions entre origen i destinació.

Aquest tipus de mudances, també abasten trasllats nacionals o internacionals de treballadors amb mobilitat geogràfica, que traslladen els estris i / o mobiliari dels seus habitatges a una altra població.

Els canvis de localització de companyies, impliquen les tan temudes mudances per empreses. Inicialment, tot sembla molt complicat, però no ho serà tant si s’organitza amb temps i un bon mètode.

El més recomanable és confiar la tasca de les mudances per empreses, a companyies especialitzades com la nostra Flippers Int. Una empresa de mudances que té més de 40 anys d’experiència en mudances internacionals, mudances a Madrid o mudances a Barcelona. amb més de 40 anys d’experiència en el sector. Així mateix, vam realitzar mudances d’empleats.

Mudances per empreses Flippers

Alguns consells pràctics per assegurar la bona execució en les mudances per empreses

  • El millor aliat per assegurar l’èxit en les mudances per empreses és l’anticipació. Disposar de cert marge de maniobra per organitzar tots els preparatius necessaris per dur a terme l’execució de les mudances per a empreses, agendar dates i gestionar els pressupostos relatius a el servei. Es recomana entre 3 – 4 setmanes.
  • Es recomana sol·licitar visita d’inspecció a un tècnic comercial de l’empresa especialitzada en mudances per empreses per ajustar a l’màxim el cubicatge del que s’haurà de traslladar, així com comprovar accessos i la resta d’informació. Està informació serà necessària ja no només per reflectir les condicions en el pressupost, sinó per gestionar els permisos d’estacionament en el lloc més adequat.
  • Exigir tots els pressupostos per escrit, que detallin totes les condicions. Serà preferible que siguin a preu tancat, per evitar sorpreses arribat el moment de la facturació de l’servei.
  • Els pressupostos de mudances excessivament barates ha de fer desconfiar a client. La qualitat i eficàcia de l’servei, a més d’oferir les millors garanties, té el seu preu. Cal tenir en compte que l’intrusisme en aquest sector és habitual, de manera que empreses que ofereixin al mateix temps serveis dispars, han de plantejar dubtes, ja que les empreses han d’estar especialitzades en un mateix sector per poder donar seguretat a client.
  • Es recomana revisar que les empreses disposin de segells de qualitat i estiguin degudament inscrites, com la nostra Flippers int., Que disposa d’ISO 9001, 14001 I 45001. Així com estar associada a Fidi, la federació que representa els interesses de les empreses de mudances que estan especialitzades en transport internacional.

Mudances per empreses caixes

  • És totalment imprescindible, que les empreses de mudances disposin d’assegurança de responsabilitat civil i també de mercaderies. I al seu torn, estar degudament inscrites en els registres municipals.
  • És aconsellable que client disposi d’un inventari de tots els efectes que caldrà traslladar. D’aquesta manera, s’assegurarà que no quedi res pendent a l’oficina / habitatge d’origen.

Recomanacions: documentació, permisos i articles de valor

  • Les companyies especialitzades en mudances per a empreses, s’encarregaran de gestionar els permisos d’estacionament. Són obligatoris per poder treballar en via pública i estacionar el vehicle tant en la direcció d’origen, com en la de destinació, llevat que hi hagi una zona reservada d’ús privat. En cas de ser necessaris, cal tenir en compte que l’ajuntament de cada municipi treballa amb temps diferents i gestions diferents per poder executar el tràmit. En alguns casos superen la setmana per a la seva acceptació, gestió i tràmit per part de l’Administració. Això generarà una taxa, la qual pagarà per avançat l’empresa de mudances i posteriorment serà repercutida a client en la factura.
  • Per preparar les mudances per a empreses, caldrà embalar tots els estris. Per a això, s’ha de detallar el departament, usuari o estada, i afegir una breu descripció de l’contingut de cada caixa. D’aquesta manera, s’agilitzarà la ubicació a l’arribada a destinació.
  • Es recomana, abans d’embalar l’ordinador, fer còpia de seguretat del seu contingut. Per què? Perquè en l’hipotètic cas que aquest patís algun dany, la informació continguda, podria recuperar-se sense problema.
  • Els articles de valor o documentació important, es recomana tractar-los amb una atenció especial. En aquest cas, s’aconsella custodiar de forma personal per algun responsable de la companyia o transportar-los a través d’un servei de missatgeria directa.

Es tracti d’el tipus de mudança que es tracti, Flippers, posa a disposició de tots els seus clients els mitjans tècnics i humans necessaris perquè les mudances per a empreses surtin a la perfecció. Asseguren les millors solucions i garanties de tots els seus serveis.